Všeobecné obchodní podmínky

Vítejte na webové stránce www.outwish.cz, kterou spravuje společnost Sintima d.o.o., Tičnica 27, SI-1360 Vrhnika (dále jen: společnost).

Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro všechny činnosti, které umožňuje internetový obchod dostupný na adrese www.outwish.sk (dále jen: webová stránka). Všeobecné obchodní podmínky jsou závazné pro všechny uživatele. Žádáme vás, abyste si je pozorně přečetli. Pokud nesouhlasíte s jakoukoli částí těchto Všeobecných obchodních podmínek nebo s nimi nesouhlasíte úplně, nesmíte používat naši webovou stránku a naše služby. Všeobecné obchodní podmínky představují platnou smlouvu uzavřenou mezi vámi a Společností.

Webová stránka je k dispozici „tak, jak je“, a Společnost neposkytuje žádné záruky ani garance, nepřímo ani přímo, týkající se vlastnických práv, marketingu nebo vhodnosti produktů, které jsou na webové stránce prezentovány, pro jakýkoli účel.

Vlastník webové stránky bude věnovat náležitou pozornost tomu, aby se pokusil zajistit, že údaje uvedené na webové stránce jsou podrobné a aktuální. Zároveň si vlastník webové stránky vyhrazuje právo měnit obsah webové stránky nebo je kdykoli přestat doplňovat bez předchozího upozornění. Kromě toho může vlastník webové stránky kdykoli a bez oznámení změnit služby, produkty, ceny nebo programy popsané na této webové stránce.

DEFINICE POJMŮ

Společnost je společnost Sintima d.o.o., Tičnica 27, SI-1360 Vrhnika, která je vlastníkem a provozovatelem webové stránky www.outwish.cz.

Webová stránka je webová stránka dostupná na https://outwish.cz/, kterou spravuje společnost, v jejímž rámci funguje i internetový obchod.

Uživatelem je každá fyzická osoba používající webovou stránku.

Kupujícím (neboli „vámi“) je každá fyzická osoba, která dokončí nákup v internetovém obchodě.

Spotřebitelem je fyzická osoba, která nabývá nebo používá zboží a služby pro účely mimo rozsah své odborné nebo výdělečné činnosti. Pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek se všichni Kupující také považují za Spotřebitele.

Zásady ochrany osobních údajů jsou dokumentem, který obsahuje veškeré informace o zpracování osobních údajů, které se uskutečňuje v rámci webové stránky. Uvedené Zásady ochrany osobních údajů jsou k dispozici zde.

Zásady používání souborů cookie jsou dokumentem, který obsahuje všechny informace o používání souborů cookie, které se uskutečňují v rámci webové stránky. Uvedené Zásady používání souborů cookie jsou k dispozici zde.

OUTWISH.CZ ON-LINE OBCHOD

Všeobecné obchodní podmínky stanovují činnost internetového obchodu, definují práva a povinnosti Uživatele a internetového obchodu a upravují obchodní vztah mezi internetovým obchodem a Kupujícím. Všeobecné obchodní podmínky, které platí v okamžiku nákupu (v okamžiku uskutečnění online objednávky), jsou pro Kupujícího závazné. Při každé objednávce bude Uživatel informován o Všeobecných obchodních podmínkách. Zadáním objednávky Uživatel potvrzuje, že byl informován o těchto Všeobecných obchodních podmínkách.

Potvrzení Všeobecných obchodních podmínek při zadávání objednávky v našem internetovém obchodě představuje závaznou smlouvu mezi vámi a společností. Před potvrzením objednávky Vás prosíme, abyste si pozorně přečetli Všeobecné obchodní podmínky. Pokud nesouhlasíte s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, nemůžete využívat služeb poskytovaných naším internetovým obchodem. Rovněž není možné částečně souhlasit se Všeobecnými obchodními podmínkami. K dokončení nákupu musíte přijmout všechny všeobecné obchodní podmínky platné v době nákupu.

Využití internetového obchodu

Společnost provozuje internetový obchod v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami. Internetový obchod je kupujícím kdykoli k dispozici, přičemž si Společnost vyhrazuje právo dočasně deaktivovat nebo pozastavit internetový obchod bez předchozího upozornění.

Je možné, že internetový obchod bude dočasně nedostupný nebo že nebude možné dočasně provádět platby z důvodu údržby a aktualizace internetového obchodu. Společnost nenese zodpovědnost za žádné škody, které vám mohou vzniknout při údržbě a/nebo aktualizaci internetového obchodu.

Zadání objednávky v internetovém obchodě

Kupní smlouva uzavřená mezi Poskytovatelem a Kupujícím se považuje za uzavřenou okamžikem, kdy Kupující potvrdí objednávku (Kupující obdrží potvrzující e-mail se stavem „Objednávka potvrzena“). Od tohoto okamžiku jsou všechny ceny a další podmínky nákupu pevné a použitelné pro Poskytovatele i Kupujícího. Kupní smlouva se nahrává na server Společnosti v elektronické podobě.

Postup nákupu:

Krok: V nabídce, která je k dispozici v internetovém obchodě, vybere Kupující požadované zboží a požadované množství a výběr potvrdí kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“. Pokud si Kupující přeje koupit několik různých položek, postup se musí opakovat pro každou jednotlivou položku. Když Kupující ukončí proces výběru položky, může pokračovat v procesu nákupu kliknutím na tlačítko „Zkontrolovat a objednat“.

Krok: Kupující v tomto kroku vyplní formulář se svými osobními údaji potřebnými pro doručení požadované objednávky. Po vyplnění formuláře si může Kupující v určitých případech zvolit mezi několika možnostmi doručení a přidat ke své objednávce další produkty nebo služby. V tomto kroku je Kupující informován také o plánovaném termínu dodání. Před dokončením objednávky má Kupující možnost volby mezi různými způsoby platby. Vzhledem ke zvolenému výběru se konečná částka, která má být zaplacena za objednávku, vypočte ještě před dokončením nákupu. Kupující potvrzuje proces nákupu kliknutím na tlačítko „Ukonči svůj nákup“.

Po dokončení nákupu zobrazí webová stránka Kupujícímu potvrzující zprávu, ve které se uvádí, že objednávka byla úspěšně odeslána a jsou v ní zobrazeny podrobnosti z odeslané objednávky. Kupující kromě toho obdrží potvrzovací e-mail na e-mailovou adresu uvedenou v bodě 2, přičemž uvedený potvrzovací e-mail obsahuje přehled objednávky, pokyny k použití objednaných produktů a pokyny k odstoupení od kupní smlouvy nebo uplatnění reklamace v případě, že Kupující není s výrobkem spokojen nebo ho už nechce.

Všechny informace, které nám poskytnete při zadávání objednávky, budou zpracovány v souladu s zde zveřejněnými Zásadami ochrany osobních údajů.

Rádi bychom vás informovali, že hodnota celého nákupu včetně jakýchkoli nákladů na doručení nebo dalších nákladů spojených s nákupem bude účtována po potvrzení vaší objednávky. Před uskutečněním nákupu vás budeme informovat o jakýchkoli dalších nákladech. Další náklady mohou vzniknout v souvislosti s vybraným způsobem platby.

Ceny
Všechny ceny uvedené na webové stránce jsou v EUR a zahrnují DPH. Ceny platí od okamžiku uskutečnění objednávky. Nabídka platí do odvolání.

UPOZORNĚNÍ: Toto je maloobchodní internetový obchod, jehož cílovou skupinou jsou výlučně koncoví zákazníci (B2C). Z tohoto důvodu nepovolujeme prodej B2B prostřednictvím této webové stránky a také nemůžeme nabídnout možnost vystavovat faktury právnickým osobám. To také znamená, že následné opravy faktur (z fyzické osoby na právnickou osobu) nejsou možné, protože prodejní transakce se uzavírá výlučně s fyzickou osobou.

Pokud byste chtěli navázat B2B vztah s naší společností a koupit větší množství našich výrobků (celé balení/karton s minimální hodnotou nákupu 5 000 EUR + DPH), můžete kontaktovat náš velkoobchod na adrese [email protected]

Způsoby platby

V našem internetovém obchodě můžete využít tyto způsoby platby:

Platba na dobírku – v hotovosti nebo kreditní kartou uhradí Kupující fakturu doručujícímu kurýrovi, který doručí zboží na adresu Kupujícího;
Platba kreditní kartou;
Platba přes PayPal.

Společnost si vyhrazuje právo ověřit vybraný způsob platby pomocí autentifikačních prostředků. Kromě toho si vyhrazujeme právo dále přezkoumat vybraný způsob platby tak, že vás požádáme o zaslání dokladu o platbě.

Byli jste obeznámeni se skutečností, že musíte zaplatit celou částku objednávky (včetně jakýchkoli nákladů spojených s transakcí a doručením) podle zvoleného způsobu platby. Ručíte za to, že máte schopnost a právo provádět transakce pomocí kreditní karty nebo jiného vybraného způsobu platby.

Akce

Webová stránka také nabízí slevy a jiné propagační akce, které snižují ceny produktů (dále jen: akce). Každá akce je nabízena ve snížené ceně na určité (omezené) období, které je stanoveno pro každou jednotlivou akci. Snížená cena platí pro všechny nákupy uskutečněné během trvání akce.

Chtěli bychom vás upozornit, že některé propagační akce jsou omezeny pouze na nové uživatele, kteří dosud neuskutečnili nákup v našem internetovém obchodě. V takovém případě se uvedená akce nevztahuje na stávající Uživatele. Jakýkoliv pokus o využití takových propagačních akcí bude okamžitě zablokován a e-mailové adresy použité k provedení uvedeného zneužití budou bez předchozího upozornění vymazány. Slevy a jiné propagační akce obvykle nejsou kumulativní, pokud každá jednotlivá propagační akce výslovně neuvádí jinak.

Náklady a dodání zboží

Ceny nezahrnují náklady na dopravu. Náklady na doručení naleznete v internetovém obchodě, kde máte také možnost zvolit si způsob doručení. Naše Společnost nabízí dva způsoby doručení: standardní a expresní. Klíčovým rozdílem mezi těmito dvěma způsoby doručení je, že objednávky v expresním doručení jsou zpracovány a zabaleny s vyšší prioritou. Před výběrem požadovaného způsobu doručení si ověřte cenu uvedenou při každé jednotlivé volbě. Při zadávání objednávky se zobrazí přehled cen sestávající z nákladů na nákup, nákladů na doručení a celkových nákladů.

Pokud zvolíte způsob platby na dobírku, kurýrní služba bude účtovat poplatek za doručení balíku vypočítaný při odeslání objednávky. Pokud se rozhodnete platit kreditní kartou nebo prostřednictvím služby PayPal, uvedená cena vám nebude účtována.

Výrobky, které jste si objednali, budou doručeny na adresu, kterou jste zadali na naší webové stránce jako adresu pro doručení.

Předpokládaný termín dodání je Kupujícímu k dispozici po zadání objednávky. Společnost si vyhrazuje právo prodloužit termín dodání v případě zvýšené poptávky nebo zpoždění doručovací služby. Dodávky se většinou uskutečňují před polednem. Pokud nemůžete balík převzít během doručení, kurýrní služba se pokusí dohodnout s Kupujícím nový způsob a místo doručení.

Pokud kurýr doručení nekontaktuje Kupujícího, provede se další pokus o doručení balíku následující pracovní den. V případě neúspěšného pokusu o doručení kurýr uloží zásilku na poště. O uložení zásilky informuje adresáta zasláním sms/email avíza nebo zanecháním písemného oznámení o uložení zásilky v domovní listovní schránce. Po uplynutí lhůty pro převzetí zásilky se balík a jeho obsah vrátí odesílateli.

Částka zaplacená za neúspěšně doručené a předplacené objednávky se automaticky vrátí do 8 (osmi) pracovních dnů od zaznamenání vrácení zásilky ve skladu nebo od potvrzení Společností, že balík nebyl úspěšně doručen.

Bezpečnostní výstrahy pro použití všech produktů

Používání produktů z našeho internetového obchodu může představovat určité riziko pro život a zdraví. Musíte výslovně potvrdit, že rozumíte tomu, že používání uvedených výrobků představuje takové riziko, které plně akceptujete. Objednávkou a/nebo používáním uvedených produktů potvrzujete, že jste byli informováni o uvedených rizicích, která mohou zahrnovat riziko nemoci, zranění, invalidity nebo smrti. Musíte nést plnou zodpovědnost za všechny důsledky, které by mohly vzniknout při objednávání a/nebo používání produktů.

Před použitím kteréhokoli z produktů si musíte přečíst návod k použití.

Před použitím musí být každý výrobek bezpečně otestován. Pokud si nejste zcela jisti, jak produkt otestovat, prosíme vás, abyste produkt nepoužívali, informovali nás o tom nebo výrobek vrátili.

Společnost nepřebírá odpovědnost za nepřímé nebo přímé škody, které vzniknou používáním produktů objednaných na webové stránce, bez ohledu na to, zda Kupující nebo třetí osoba tyto produkty používaly správně nebo nesprávně. Toto vyloučení je použitelné v maximálním možném rozsahu povoleném legislativou.

V případě uplatnění odpovědnosti za škodu vůči Společnosti Společnost omezuje svou odpovědnost za škody na trojnásobek tržní ceny produktu.

Snažíme se poskytovat co nejpodrobnější a nejpřesnější popisy produktů a fotografie. Nemůžeme však zaručit, že všechny informace o produktu a jejich fotografie jsou naprosto přesné. Protože některé výrobky mohou pocházet od různých dodavatelů, jsou možné mírné odchylky v balení nebo vzhledu produktu. Uvedené odchylky žádným způsobem neovlivňují kvalitu nebo funkčnost produktu.

Právo na odstoupení od Smlouvy

Kupující, který uskuteční nákup v našem internetovém obchodě, má právo odstoupit od Smlouvy. Uvedené odstoupení od Smlouvy lze uplatnit do 14 dnů od data doručení objednávky, které je Společnosti oznámeno doručovací službou. Kupující nemusí uvádět důvod svého rozhodnutí. Uvedené právo na odstoupení od Smlouvy se vztahuje pouze na kupující, kteří jsou fyzickými osobami a kteří nabývají nebo používají zboží a služby pro účely mimo svou profesionální nebo výdělečnou činnost.

Prohlášení o odstoupení od Smlouvy se považuje za vydáno včas, je-li předloženo v období pro odstoupení od Smlouvy. Prohlášení o odstoupení od Smlouvy lze předložit na předem připraveném formuláři nebo nám poslat e-mailem. Formulář naleznete na https://outwish.cz/reklamace-a-vymena-zboží/. Důkazní břemeno spojené s vymáháním práva na odstoupení od Smlouvy stanovené v tomto článku je na straně spotřebitele.

Při odstoupení od Smlouvy může mít Kupující nárok na vrácení peněz, nemůže však využít nákupu na kredit nebo vyměnit produkty!

Po zadání prohlášení o odstoupení musíte vrátit své výrobky do 14 dnů od data prohlášení o odstoupení. Zašlete prosím předmětné zboží na naši adresu: Sintima d.o.o., Tičnica 27, 1360 Vrhnika, Slovinsko. Zboží se považuje za vrácené včas, pokud jej pošlete před uplynutím 14-denního období na vrácení. Musíte vrátit neupravené množství nepoškozených výrobků zabalených v původních obalech nebo v obalech, které chrání výrobky stejným způsobem jako původní balení. Poškozené výrobky, výrobky v upraveném množství nebo výrobky zabalené v nevhodném obalu nemůžete vrátit. Výrobky vraťte jako balíkovou, ne poštovní zásilku; dále prosím označte balík kódem stížnosti, který jste obdrželi během procesu vyřizování stížnosti. Pokud k označení zásilky nepoužijete vhodný kód (tj. pokud zásilku pošlete bez reklamačního kódu), může to výrazně prodloužit čas potřebný k vyřízení vaší reklamace. V případě odstoupení od Smlouvy uhradíte pouze náklady na vrácení zboží, uvedené náklady jsou nevratné.

Pokud jste již zaplatili za zboží, které jste si objednali, okamžitě, nejpozději však do 8 pracovních dnů od odeslání balíku na naši adresu, vrátíme všechny platby, které jsme obdrželi a které jste v souvislosti s objednávkou provedli. Balík se považuje za zaslaný na naši adresu, když jej náš sklad zaeviduje jako vrácený balík. Vyhrazujeme si právo zadržet přijatou platbu až do úhrady produktů, které jsou předmětem odstoupení od Smlouvy.

Vrátíme vám přijaté platby stejnými platebními prostředky, jaké jste použili při nákupu. V případě platby na dobírku se kupní cena vrátí na číslo aktuálního účtu, které jste uvedli ve svém formuláři.

Seznam produktů, které nelze vrátit nebo které lze vrátit pouze s určitými omezeními:

Čistící prostředky, leštící pasty atd.: Tyto výrobky lze vrátit pouze v případě, že ochranná fólie/těsnění nebyly odstraněny nebo pokud ještě nebyly otevřeny a použity.
Plavky, spodní prádlo, kosmetické výrobky: Z hygienických důvodů nemůžete vrátit plavky, spodní prádlo a kosmetické výrobky.
E-knihy: E-knihy se považují za duševní vlastnictví, a proto je nelze vrátit materiálním způsobem (lze je stáhnout nebo zkopírovat), nelze je vrátit a refundace také není možná. Používáním e-knihy se vzdáváte práva na odstoupení od nákupu.
Soubory, soupravy: Částečné vrácení jednotlivých výrobků, které jsou součástí soupravy, není možné. Jakékoliv nároky na Mystery Boxy budou zpracovány a vyřešeny, pouze pokud vrátíte celý obsah boxu.
Dary: Nemůžete odstoupit od nákupu produktů, které jste obdrželi jako dárky.

Stížnosti

Pokud zjistíte, že váš produkt nefunguje správně nebo že jste obdrželi nevhodný nebo poškozený produkt, máte k dispozici následující možnosti:

uplatnit záruku dodání,
uplatnit záruku na technické výrobky a
uplatnit reklamaci produktu.

Záruka dodání

Poskytujeme další záruku na bezvadné dodání, kterou lze vymáhat do 48 hodin od přijetí produktu.

Pokud se vaše výrobky poškodily během přepravy nebo nesplňují vaši objednávku, prosíme vás, abyste nám chybu nahlásili do 48 hodin od doručení. Zašlete nám e-mail s fotografií balíku (na fotografii musí být zřetelně uveden i štítek) a přijatého produktu, který zřetelně označuje poškozenou oblast.

Upřednostníme vyřízení vaší žádosti v co nejkratším možném čase a poskytneme vám náhradní produkt.

Pokud bude reklamace odeslána příliš pozdě, bude vyřízena jako reklamace produktu.

Reklamace produktu z důvodu závažného poškození

Pokud produkt nefunguje správně, pošlete nám e-mail na adresu [[email protected]] a my vám pomůžeme poskytnutím potřebného vysvětlení. Tímto zabráníte možnému nesprávnému použití produktu a poškození samotného produktu, jakož i zraněním sebe nebo jiných osob.

Pokud váš produkt nefunguje, můžete podat stížnost s odvoláním na závažné poškození produktu. Rozsah poškození, které se považuje za závažné, je uvedeno v části VII. těchto Všeobecných obchodních podmínek. Závažné poškození můžete uplatnit, pouze pokud toto poškození již existovalo v době nákupu, ale bylo zjištěno až později.

Pokud váš výrobek nefunguje kvůli závažnému poškození, laskavě vás požádáme, abyste poškození nahlásili ihned po zjištění, v žádném případě však ne později než do dvou měsíců ode dne, kdy jste poškození našli. Pošlete nám e-mail s fotografií nebo videoklipem zobrazujícím poškozený produkt, pomocí kterého lze jednoznačně prokázat, že produkt nefunguje. Pokud je to nutné, požádáme vás také o zaslání předmětného produktu, abychom jej mohli prozkoumat a zjistit jeho poškození.

Na vaši stížnost nebudeme moci brát ohled u produktů, které byly poškozeny nesprávným nebo nevhodným použitím nebo chováním, které není nezbytně nutné ke zjištění povahy, majetku a fungování zboží. Pokud si přejete, aby vám byl předmětný produkt zaslán zpět po zamítnutí vaší reklamace, zašleme vám jej a vyúčtujeme vám náklady spojené s dodáním uvedeného produktu.

Pokud uplatňujete závažné poškození, máte k dispozici následující možnosti:

výměna produktu,
úhrada kupní ceny,
odstranění vady výrobku nebo
poměrnou náhradu kupní ceny.

Postup je popsán v části „Reklamace a výměna zboží“ v dolní části této webové stránky, kde najdete i potřebný formulář.

Záruka na technické výrobky

Na některé výrobky z naší nabídky se vztahuje 12měsíční záruční doba. Záruku lze uplatnit pouze na technické výrobky a elektrická zařízení v naší nabídce. 12-měsíční záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží. Svou záruku můžete uplatnit dle Článku 1 Zákona č.250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele, na základě faktury, která také zastává roli záručního listu.

Společnost si vyhrazuje právo odmítnout záruku, pokud k reklamaci není přiložena faktura nebo není-li faktura čitelná nebo je jiným způsobem neúplná.

Záruka se nevztahuje na:

výrobek, který je fyzicky poškozen;
výrobek, který vykazuje známky opotřebení v důsledku běžného používání;
výrobek, která vykazuje vady, které byly způsobeny nesprávným, nevhodným nebo neopatrným použitím produktu.

Výrobky, na které chcete uplatnit záruku, musí být přezkoumány, a proto vás žádáme, abyste k záruční žádosti přiložili fotografie nebo videoklipy zobrazující poškození. Pokud je to nutné, požádáme vás také o zaslání předmětného produktu, abychom jej mohli prozkoumat.

Pokud schválíme vaši záruční reklamaci, poskytneme vám nový produkt. Máte také právo požádat o opravu svého produktu, musíte si však být vědomi skutečnosti, že doba opravy je delší než doba dodání nového produktu. Pokud oprava trvá déle než 45 dní, váš produkt bude nahrazen novým produktem. Pokud není možné poskytnout nový produkt, vrátíme vám celou kupní cenu produktu.

Postup je popsán v části „Reklamace a výměna zboží“ v dolní části této webové stránky.

UPOZORNĚNÍ: Sintima bude akceptovat pouze vrácení balíků obsahujících produkty, které byly koupeny na webové stránce. Než nám produkt pošlete zpět, prověřte v potvrzení objednávky nebo faktuře, zda jste produkt zakoupili v našem internetovém obchodě. V případě, že pošlete produkt, který nebyl zakoupen v našem internetovém obchodě, neneseme zodpovědnost za Vaši chybu a balík nevrátíme.

Závažné poškození

Závažné poškození lze uplatnit v následujících případech:

pokud výrobek nemá vlastnosti potřebné pro jeho běžné použití nebo uvedení na trh;
pokud výrobek nemá vlastnosti potřebné pro konkrétní použití, kvůli kterým si Kupující výrobek koupil, ao kterých byl nebo měl být Prodejce seznámen;
nemá-li výrobek vlastnosti a funkce, které byly výslovně nebo implicitně dohodnuty nebo podepsány;
pokud Prodávající poskytl Kupujícímu produkt, který neodpovídá vzorku nebo vzorovému produktu, pokud vzorek nebo modelový produkt nebyly zobrazeny pouze pro informační účely.

Postup při prosazování věcných chyb je popsán v části „Reklamace a výměna zboží“ v dolní části této webové stránky, kde najdete i potřebný formulář.

Přístup k informacím

Poskytovatel se zavazuje, že bude Kupujícímu vždy poskytovat následující informace:

totožnost společnosti (název a sídlo společnosti, IČO),
kontaktní informace, které umožňují uživateli rychlou a efektivní komunikaci s Poskytovatelem (e-mail, záznamník),
základní charakteristiky zboží nebo služeb (včetně poprodejních služeb a záruk),
konečná cena zboží nebo služby včetně daní nebo způsob výpočtu ceny, pokud z důvodu povahy zboží nebo služby nelze konečnou cenu vypočítat předem,
dostupnost produktů (všechny produkty nebo služby nabízené prostřednictvím webové stránky by měly být dostupné v přiměřené lhůtě),
platební podmínky, dodací podmínky produktu nebo podmínky provedení služby (způsob doručení, adresa a termín),
informace o jakýchkoli potenciálních nákladech na dopravu, dodání nebo odeslání nebo varování, že tyto náklady mohou vzniknout, pokud je nelze vypočítat předem,
časová působnost nabídky,
podmínky, termíny a postupy v případě odstoupení od Smlouvy a informace o nákladech na vrácení zboží (pokud existují),
vysvětlení postupu, který je třeba uplatnit v případě reklamace, včetně všech informací o kontaktní osobě nebo zákaznickém servisu,
povědomí o odpovědnosti v případě závažných vad,
možnosti a podmínky poprodejních služeb a v případě potřeby dobrovolná záruka.
Při přípravě webové stránky mohou nastat určité chyby. Protože nemůžeme ovlivnit tyto chyby, neneseme za ně zodpovědnost. V případě zásadního rozporu, pokud jde o ceny nebo technické vlastnosti produktu, vás o této skutečnosti budeme informovat při zadávání objednávky.

Registrační informace, název registru, IČ:

Jméno společnosti: SINTIMA, trgovina in storitve d.o.o.
Centrála: Tičnice 27, Vrhnika, SI-1360 Vrhnika
IČ: 8630780000
IČ DPH: SI 91130794
Osoba povinná k dani: ANO
Datum zápisu do obchodního rejstříku: 2. 4. 2020
Standardní klasifikace činností G47.910 – Maloobchod prostřednictvím zásilkových obchodů nebo přes internet

Mimosoudní řešení sporů a jiné právní prostředky nápravy

Společnost vynaloží úplné úsilí k vyřešení sporu přátelským způsobem. Pokud takové řešení sporů není možné, je příslušným soudem v případě řešení uvedených sporů soud v Lublani.

Platforma pro řešení sporů

Podle právních norem společnost Sintima d.o.o. neuznává žádného poskytovatele služeb mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako poskytovatele oprávněného řešit spotřebitelské spory, na které mohou spotřebitelé přistoupit podle Zákona o spotřebitelských sporech, části o Mimosoudním řešení sporů.

Platforma pro řešení sporů je k dispozici na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Více informací o platformě pro řešení sporů naleznete na stránce http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_cs.htm.

KOMUNIKACE

Společnost bude kontaktovat uživatele pomocí prostředků vzdálené komunikace, pouze pokud je to nezbytné k provedení objednávky.

Společnost poskytuje svým Uživatelům podpůrné služby na adrese [[email protected]].

Uživatele však můžeme kontaktovat i pro komerční účely, pokud nám k tomu poskytnou souhlas nebo pokud již uskutečnili nákup v našem internetovém obchodě, přičemž uvedená komunikace:

bude zřetelně a jednoznačně označena jako reklamní zpráva,
zřetelně zobrazí odesílatele,
zřetelně označí různé propagační akce a jiné marketingové metody jako takové.

Další informace týkající se komunikace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a Zásadách používání souborů cookie.

DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ

Všechny informace, obrázky a texty, jakož i jakékoli další materiály (např. videoobsah, grafy, náčrty atd.), které se nacházejí na naší webové stránce, jsou chráněny autorským právem nebo zákonem o duševním vlastnictví.

Zakoupením produktů nebo používáním webové stránky nezíská Uživatel žádná autorská práva, vlastnická práva nebo práva duševního vlastnictví k produktům a/nebo webové stránce. Uživatel může materiály použít pouze pro své vlastní nekomerční účely.

PROHLÁŠENÍ

Společnost má na paměti vyloučení odpovědnosti uvedené v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, ale i následující omezení:

Pokud se rozhodnete použít náš internetový obchod nebo naši webovou stránku, souhlasíte s tím, že tak činíte dobrovolně, a proto snášíte všechna rizika. Webová stránka a obchod jsou poskytovány „tak, jak jsou“, bez jakýchkoli nepřímých nebo přímých záruk. Veškerá vyloučení odpovědnosti uvedená v této kapitole nebo jinde v těchto Všeobecných obchodních podmínkách se uplatňují v maximálním rozsahu povoleném zákonem.

Společnost nezaručuje fungování webových stránek a jejich funkcí a také nezaručuje, že webové stránky budou fungovat bez chyb, virů nebo škodlivého softwaru podobnému viru. Společnost navíc nezaručuje, že informace zveřejněné na webové stránce jsou přesné a úplné. Společnost nenese odpovědnost za jakékoli škody, mimo jiné včetně: přímých, nepřímých nebo následných škod, které vzniknou nebo vzniknou v důsledku používání webové stránky.

Pokud se rozhodnete využít internetový obchod a uskutečnit platbu v uvedeném internetovém obchodě, výslovně souhlasíte s tím, že jej používáte na svou vlastní odpovědnost a že pouze vy nesete odpovědnost za všechna rizika spojená s uskutečněním platby v našem obchodě, včetně neúspěšných plateb ze strany Uživatele, chyb při platbě a chyb při vrácení peněz v případě reklamace. Toto vyloučení odpovědnosti se uplatňuje v maximálním rozsahu povoleném zákonem. Společnost nenese odpovědnost za jakékoli škody, které by mohly vzniknout v souvislosti s používáním webové stránky a/nebo produktů dostupných v našem internetovém obchodě.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Uzavření Smlouvy Tyto Všeobecné obchodní podmínky mají spolu s objednáváním služeb prostřednictvím webové stránky, jakož i všech podstránek této webové stránky, charakter smlouvy uzavřené mezi Kupujícím a Společností.

Oddělitelnost ustanovení Pokud se ukáže, že kterékoli z ustanovení těchto Všeobecných podmínek je (úplně nebo částečně) nezákonné, neplatné nebo neplatné jakýmkoli jiným způsobem, uvedené ustanovení bude považováno za (úplně nebo částečně) vypuštěno, zatímco zbývající Všeobecné obchodní podmínky platí nadále.

Plná způsobilost k právním úkonům Uživatel zaručuje, že má plnou způsobilost k převzetí práv a povinností vyplývajících z těchto Všeobecných obchodních podmínek. Tímto se zaručujete, že ke splnění svých povinností vyplývajících z těchto Všeobecných obchodních podmínek nepotřebujete souhlas žádné třetí strany.

Znalost Všeobecných obchodních podmínek Tímto zaručujete, že jste si přečetli tyto Všeobecné obchodní podmínky a byli s nimi zcela obeznámeni dříve, než je přijmete, zejména pokud jde o ustanovení týkající se vzdání se odpovědnosti.

Zákon upravující tyto Všeobecné obchodní podmínky Tyto Všeobecné obchodní podmínky se řídí právními předpisy Slovinské republiky. Všechny spory vyplývající z těchto Všeobecných obchodních podmínek budou podléhat jurisdikci soudů ve Slovinské republice.

Změna těchto Všeobecných obchodních podmínek Nejste oprávněni měnit a doplňovat žádné z ustanovení uvedených v těchto Všeobecných obchodních podmínkách nebo se vzdát (úplné nebo částečné) platnosti kteréhokoli z uvedených ustanovení. Společnost je oprávněna tyto Všeobecné obchodní podmínky kdykoli změnit. Všechny změny budou zveřejněny na webové stránce. Budete-li nadále používat webovou stránku, bude se to považovat za souhlas se změnami platnými v době použití. Pokud se změnami nesouhlasíte, máte právo od Smlouvy odstoupit.

Celá dohoda Tyto Všeobecné obchodní podmínky představují úplnou dohodu platnou mezi Smluvními stranami. Všechny případné předchozí písemné nebo ústní dohody nebo jednání budou zcela nahrazeny těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.

Jazykové variace Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou vypracovány ve slovinském jazyce. Jakékoliv variace těchto Všeobecných podmínek v jakémkoli jiném jazyce jsou připraveny s cílem poskytnout snadnější přístup k Všeobecným podmínkám. Tímto souhlasíte a vyjadřujete porozumění, že v případě jakýchkoli sporů bude mít přednost verze ve slovinském jazyce.

Význam pojmů Pojmy použité v těchto Všeobecných podmínkách mají definice uvedené na začátku těchto Všeobecných podmínek.

SINTIMA d.o.o. Tičnice 27 / SI-1360 Vrhnika / Slovinsko / [email protected]
Registrační orgán: Lublaňský okresní soud / Základní kapitál: 7 500 EUR / IBAN SI56 0310 8100 0734 158 / IČ DPH: SI 91130794/ IČ: 863078000